Έχει μπλοκαριστεί η ip μου, και δεν βλέπω ούτε το site μου, ούτε μπορώ να λάβω emails. Πώς μπορώ να το αντιμετωπίσω;
Αποκλεισμός ip από firewall
Υπάρχουν περιπτώσεις όπου, μετά από πολλαπλές αποτυχημένες (με λάθος κωδικό) προσπάθειες σύνδεσης στο cPanel ή σε έναν λογαριασμό email, το firewall του server αποκλείει την συγκεκριμμένη ip, από όπου προέρχονται οι προσπάθειες σύνδεσης. Αυτό γίνεται για λόγους ασφαλείας, προληπτικά, γιατί οι συνεχείς αποτυχημένες προσπάθειες σύνδεσης θεωρούνται επίθεση στο server.
Αν ο αποκλεισμός αφορά την ip σας, θα πρέπει καταρχήν να εντοπίσετε τη συσκευή που καεί το server και επιχειρεί με λάθος κωδικό να συνδεθεί (στο cPanel, σε κάποιο email account κλπ).
Άρση αποκλεισμού ip
Μπορείτε να άρετε τον αποκλεισμό αυτό, αφού συνδεθείτε στην περιοχή πελατών της Onscreen, και επιλέξετε το μενού Support > Άρση αποκλεισμού IP. Αυτό θα σας οδηγήσει στη σχετική σελίδα ώστε να βάλετε τα στοιχεία της ip σας.